کولرنیو - فروشگاه اینترنتی خرید کولر گازی

 


فروشگاه اینترنتی خرید کولر گازی از کولرنیو


فروشگاه اینترنتی کولرنیو یکی از بزرگترین وارد کننده‌های کولر گازی در ایران می‌باشد و کولر گازی را با نازلترین قیمت بفروش می‌رساند و بهترین کولر گای را عرضه بازار ایران می‌کند. تمام کولر گازیی‌های فروشگاه اینترنتی کولرنیو، 5 سال ضمانت داره و بهترین برندهای و کیفیت جهان رو به بازار عرضه میکنه و ارزانتر از تمام بازاره ایران هست و اینکه تمام کولرهای کولرنیو به صورت رایگان ارسال و نصب و راه اندازی میشه.


اگر به دنبال راهنمای خرید هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله؛ راهنمای خرید کولر گازی را مطالعه کنید؛ و اگر هم به دنبال این هستید که تمام اجزای کامل کولر گازی را بدانید پیشنهاد میکنیم در مورد کولر گازی چیست و در مورئ انواع اجزای کامل کولر گازی را بدانید.


آیا کولر گازی‌های کولرنیو اورجینال و اصلی است؟


بله؛ تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی کولرنیو که توسط خود مجموعه ضمانت شده و نسبت به اصل بودن کولر گازی تاکید می‌شود، محصولات کولر گازی دارای 5 سال گارانتی به همراه دفترچه ضمانت ارسال می‌شود. این نکته نیز قابل توجه است که کولرنیو سعی می کند که بهترین کولر گازی های بازار را از لحاظ کیفیت به دست مشتری برساند.


علت اختلاف قیمت کولر گازی با بازار و سایر فروشگاه ها در چیست؟


کولرنیو همیشه در تلاش است که با حذف واسطه در خرید و فروش انواع کولر گازی به کم‌ترین نرخ هزینه‌ها دست یافته و باعث کسب رضایت مشتریان شود. و دلیل ارزانتر از بازار این است که مستقیم از مرز به دست ما می‌رسد و این باعث خرید کولر گازی با ارزان‌ترین قیمت برای شما تمام می‌شود.

Post a Comment

0 Comments