بازرگانی ققنوس - ترخیص کالا - واردات و صادرات کالا

 







شرکت بازرگانی ققنوس با عضویت در اکثر اتاق های بازرگانی مشترک و بیش از 10 سال تجربه عملی موفق در کلیه زمینه های تجارت بین الملل و همچنین با کسب گوهینامه های IMS و HSE-MS در مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتری آماده ارائه خدمات به بازرگانان، واحدهای تولیدی و کلیه فعالان عرصه تجارت است. این شرکت با داشتن شعب متعدد در سراسر جهان و کادری مجرب و حرفه ای که بر کلیه قوانین گمرکی و تجارت جهانی اشراف کامل دارند، درب های تجارتی امن را به سوی شما می‌ گشاید. سفارش و تامین کالا، حمل و نقل کالا، و خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشوری، صفر تا صد پروسه واردات و صادرات، حتی بازاریابی محصول شما در کشور مقصد، از جمله کوچکترین خدماتی است که این شرکت به شما ارائه می دهد. گروه بازرگانی ققنوس در نظر دارد که با ارائه آموزش های رایگان در زمینه تجارت، آنچنان که شایسته است شما را همراهی کند و جان دوباره ای به اقتصاد زخم خورده ایران بخشیده و چرخه تولید را با سرعتی بیش از پیش به جلو براند.


تامین کلیه اقلام مورد نیاز واحدهای تولیدی اعم از: واردات ماشین آلات و دستگاه های خط تولید، واردات مواد اولیه کارخانجات به مناطق آزاد، تامین قطعات یدکی مورد نیاز کارگاه ها، تامین تجهیزات پروژه های صنعتی کوچک و بزرگ، واردات دارو و تجهیزات پزشکی، واردات ماشین آلات و ادوات کشاورزی و واردات ماشین آلات و مواد اولیه محصولات دخانی.


تجربه خریدی مطمئن از سایت‌ های بین المللی


نقل و انتقالات ارز، سفارش و خرید سایت های بین المللی، اخذ استانداردها و بازرسی شناسه کالا، اخذ مجوزهای لازم برای ثبت سفارش از سازمان های مربوطه و تامین ارز نیمایی و ارز دولتی برای واردات، از دیگر خدمات شرکت بازرگانی ققنوس به شما بازرگانان گرامی می باشد.





Post a Comment

0 Comments